Alla inlägg under december 2010

Av Sophie Uhlin - 15 december 2010 15:51

faderallan laaaa faderallan lej!

TJOHEJ!



Av Sophie Uhlin - 14 december 2010 14:09

Det är helt åt helvete att vara arbetslös.

Jag är så arg!

Vad ska man göra om dagarna?

Man känner sig som en stor degklump som sitter eller ligger ner hela tiden.

Och harry tycker att det är för kallt för långa promenader.

Så det slutar med att jag får bära honom.

Jag är trött på att inte ha något att göra, att inte ha någon att prata med och att ha jävligt tråkigt!

När Tom äntligen kommer hem så vill man göra tusen saker, Men han är för trött för att hitta på något.

KAN INTE NÅGON BARA GE MIG ETT SATANS JOBB???






Av Sophie Uhlin - 12 december 2010 09:20

Igår var jag och Tom barnvakt åt min systerson. Det var då vi hade bestämt att vi skulle åka till stugan och skotta, samt byta bil så vi kunde ta med oss släpet hem, för att sedan hämta skotern hos Toms bror.

Jag och manne började skotta och Tom hämtade snöslungan. Efter ett tag gick snöslungan  sönder, så han fick fortsätta för hand, och det var ju inte lite snö att skotta heller.

Nåja, när vi hade skottat allt, blev ju allihopa så klart törstiga, Då upptäcker vi att det inte går att spola vatten för att rören har frusit.

Vi går tillbaka ut och ska starta Toyotan, då upptäcker vi en till sak...

Bromsarna på Toyotan funkar inte!

Hela dagen slutar med att vi tar volvon tillbaka hem i alla fall. Så då visade det sig att vårat slit var helt i onödan, vi hade kunnat stanna hemma i värmen.

Där det faktiskt finns vatten.

Rolig lördag gott folk!





Presentation


Välkommen till min blogg! Jag Heter Sophie, och det här är tankarna och händelserna i mitt liv. Enjoy :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

soophs


Ovido - Quiz & Flashcards