Alla inlägg under maj 2011

Av Sophie Uhlin - 26 maj 2011 15:15

Jaha, då var man helt plötsligt 1 år äldre och 1 år klokare.

Min födelsdag var denna gången den finaste jag haft på länge.

Under lördagen så var Toms gulliga familj här och firade mig, jag fick väldigt fina presenter. Presentkort, 1 flaska vin (som jag för övrigt inte fick smaka på för tom slurkade i sig allt!) och en jätte fin t-shirt.

Under söndagen var min familj här, och det var superkul att alla kom.

Tack så jätte mycket för alla mina fina presenter och det fina sällskapet!


I kväll ska även mina super schyssta grannar hit och fira mig. Lite så här i efterskott.

Så jag tänkte bjuda på äppelpaj.


Igår var jag, Tom och Lillebror på bio, vi såg då såklart på piraterna.

Men jag måste säga, jag rekomenderar den INTE!

Den var så tråkig, jag höll på att somna flera gånger under filmen.

Det var nog inte bara vi som tyckte den var dålig, eftersom alla som kom ut hade en besviken och sur min.


Det var allt för mig.

Tack och hej.


Sophie



Av Sophie Uhlin - 11 maj 2011 15:40

Vaknade på samma sätt som många andra idag, av åska! Första gången för i år också tror jag. JAG HATAR ÅSKA!

Harry blev i viket fall som helst förbannad på åskan och skällde tillbaka.

Malin ( min underbara granne och vän) Ringde och tyckte jag skulle komma upp. Det tyckte jag och Harry var en skit bra ideé för vi ville inte alls vara ensamma!


När åskan var över gick jag ner till mig för att städa. Idag ska vi ta kort på lägenheten så den kommer ut på blocket.  Vi måste ju få den såld innan 1 augusti så vi slipper dubbla hyror och sånt där skit.

Tur ändå, att Toms pappa är plan B.


Det har blivit så fint här hemma nu också, lite synd att man inte får bo i det "nya" så länge...


Nej nu ska jag gå och äta lite av mina nybakta, missbildade syltgrottor.


 

tjingeling!

Love & Peace!

Sophie

Av Sophie Uhlin - 9 maj 2011 13:34

Tjenis Penis.

Idag är det måndag och första dagen i skolan på två veckor :)

Varför? Jo för förr förra veckan var det ju lov, och veckan efter det jobbade jag ju.

De ringde även idag och frågade om jag ville jobba den 20e maj. Då ska jag till sjukhuset för mera undersökningar så jag kunde ju inte :(

Men det är ju kul att de ringer och att de gillar mig! :) Sånt blir man ju superglad över.


Inget sommarjobb har man heller, tycker jag har sökt hur mycket som helst.

Och det känns skit rent ut sagt.

Hoppas det dyker upp något snart!


Med allt detta skrivet så skiter jag i det här och hittar på något annat i stället.

Ses när vi ses.

Love & peace


Sophie.


Presentation


Välkommen till min blogg! Jag Heter Sophie, och det här är tankarna och händelserna i mitt liv. Enjoy :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

soophs


Ovido - Quiz & Flashcards