Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sophie Uhlin - 3 april 2011 21:23

Hej på er!


Jaha då har en till vecka gått. Inte direkt så jag är glad för det.

I morgon ska man till skolan igen och lära sig nya grejer.

Känner inte alls för att gå till skolan imorgon. Önskade jag kunde få stanna hemma och sova hela dagen. Hur som helst så har jag inlämning på min krönika imorgon och för en gångs skull har jag gjort klart den i tid. Så det känns super.


I fredags köpte jag handtag till luckorna i köket, idag skruvade vi upp dem och det blev skit snyggt, enligt min mening.

 

Ja så där ja, ett steg närmre ett färdigt kök. Men färdigt är det inte än på flera vägar.

Där står även våran kära kaffe brygg som vi köpte idag.

Den är sjukt bra, och kokar kaffet fett fort! <3


Ikväll spelade vi bingo lotto och jag vann! hihi! två sverige lotter :)

Jag brukar aldrig vinna på någonting!


Nu ska jag ta och traska i säng. Puss och kram allihopa!

 

High five också vet ja!

 


Over and out.

Sophie

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag Heter Sophie, och det här är tankarna och händelserna i mitt liv. Enjoy :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

soophs


Ovido - Quiz & Flashcards